Ευθ. Φωτόπουλος: «Μην εγκαταλείπετε τα ζώα συντροφιάς»
4 Οκτωβρίου 2017
Φρουρές
5 Οκτωβρίου 2017
Εμφάνιση όλων

«Η παιδεία είναι το άλφα και το ωμέγα στην ανασυγκρότηση της νέας Ελλάδας»

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εκπαιδευτικών (5η Οκτωβρίου), ο Δήμαρχος Δέλτα Ευθ. Φωτόπουλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Η μέρα αυτή που καθιερώθηκε το 1994 από την UNESCO, μας υπενθυμίζει τον καθοριστικό ρόλο που παίζει ο εκπαιδευτικός, δάσκαλος ή καθηγητής, για τη διαμόρφωση της κοινωνίας είτε επιτελεί το έργο του σε ένα ιδιωτικό σχολείο είτε σε ένα δημόσιο, είτε σε μια κανονική σχολική αίθουσα είτε σε μια αίθουσα αυτοσχέδια.

Και μας χρειάζεται αυτή η υπενθύμιση στην Ελλάδα της κρίσης, η οποία δεν είναι μόνο οικονομική αλλά είναι κυρίως αξιακή. Στην Ελλάδα που η εκπαιδευτική διαδικασία δοκιμάζεται τόσο από την ασυνέχεια των πολιτικών παρεμβάσεων όσο και από τη μείωση των μισθών των εκπαιδευτικών.

Γιατί η στάση του εκπαιδευτικού είναι το παράδειγμα για τον μαθητή. Γι’ αυτό παρά τις δυσκολίες, καλείται να μείνει όρθιος, να συνεχίσει να ασκεί το λειτούργημά του, ακόμη κι όταν η πολιτεία δεν τους διαθέτει τα απαραίτητα μέσα.

Από την άλλη, η πολιτεία οφείλει να σταθεί κατά προτεραιότητα δίπλα στον εκπαιδευτικό. Γιατί από το έργο του εκπαιδευτικού εξαρτάται το μέλλον της κοινωνίας. Γιατί, όπως πάντα συνέβαινε, η έξοδος από την κρίση περνά μέσα από την παιδεία. Γιατί η πατρίδα γίνεται ευάλωτη χωρίς εθνική παιδεία. Παιδεία που θα μεταδίδει γνώση αλλά συνάμα αξίες και ιδανικά. Γιατί η παιδεία είναι το άλφα και το ωμέγα στην ανασυγκρότηση της νέας Ελλάδας, την οποία προσδοκούμε.

Προτρέπω, λοιπόν, τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν το έργο τους με επίγνωση λειτουργήματος, αίσθηση καθήκοντος και διάθεση προσφοράς.

Και εύχομαι η πολιτεία να συνειδητοποιήσει ότι στην Παιδεία δεν χωρά ούτε «εξοικονόμηση» ούτε ιδεοληψία, ότι η μεγαλύτερη επένδυση είναι ένα σταθερό εκπαιδευτικό σύστημα, βασισμένο στις ιστορικές σταθερές του ελληνισμού, που θα οδηγεί σε πανεπιστήμια των αρίστων, συνδεδεμένο με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας».

Μετάβαση στο περιεχόμενο